טאי צ'י יאנג סטייל ישראל

טאי צ׳י צ׳ואן הנה אמנות לחימה שמקורה בסין. זאנג סן פנג נזיר דאויסטי שאת החלק האחרון של חייו חי בסמוך למנזר וו דאנג שם גם העמיד תלמידים לשיטה הוא האדם שהביא לעולם את אמנות הלחימה הרכה טאי צ׳י צ׳ואן לאחר שבצעירותו למד במנזר שאולין. מתוף התבוננות עמוקה בפילוסופיה שמאחורי השיטה הדאו וסמל הטאי צ׳י המדגים את דרך הטב, השאיפה המתמדת לאיזון. איזון זה מושג ע״י קואורדינציה של שני הפכים המשלימים זה את זה. זנג סן פנג ביקש למצוא דרך של תנועה המבוססת על התנועה הטבעית בטבע, על הרעיון המובא בספר התמורות I Ching ועל הפילוסופיה של הדאו. אך עם כל זאת גם להפוך את הרכות והשימוש בצ׳י לכלי עוצמתי להגנה עצמית.

החל משנת 2021 נפתח מסלול הכשרת מורים יחודי בו ניתן ללמוד טאי צ׳י צ׳ואן יאנג סטייל על כל האספקטים הכלולים באמנות זו. הקורס בהדרכתו של אמיר פרלמן מייסד האקדמיה הישראלית לאמויות פנימיות. האקדמיה כוללת שני מסלולי לימודי תעודה: מדיקל צ’י קונג ישראל הכשרת מורים ומטפלים בצ׳י קונג רפואי. טאי צ׳י יאנג סטייל ישראל: לימודי טאי צ׳י יסודיים ומלאים להכשרת מורים אמיתיים לטאי צ׳י.

אמיר פרלמן מתרגל צ׳י קונג וטאי צ’י ותיק ומבכירי המורים לצ’י קונג רפואי ולאמנות הלחימה הרכה טאי צ׳י צ’ואן בישראל. באתר זה תוכלו למצוא חומרי העשרה, סרטוני הדרכה ומידע על סדנאות, לימודי פורם טאי צ’י אונליין ומורים מוסמכים שניתן ללמוד איתם באופן פרטני שיעורי טאי צ’י בזום. כל המורים המיוצגים באתר זה הם תלמידים מתקדמים של אמיר פרלמן ועברו בחינות קפדניות בסטנדרטים בינלאומיים. לצד כל מורה נציין את רמת ההסמכה והותק בקבוצות התרגול המיועדות למדריכי צ׳י קונג וטאי צ’י ואת החומרים אותם הוא מוסמך להעביר.

אודות אמיר פרלמן

אמיר פרלמן כמו כל נער בישראל החל את דרכו באמנויות לחימה מקרב מגע, במכון שמשון בעיר הולדתו נתניה. בגיל 15 פגש לראשונה את אמנויות הלחימה הסיניות ולמד ווינג צ׳ון וטאי צ׳י.

עקב פציה קשה בשנות העשרים החל להעמיק בתחום הצ׳י קונג והטאי צ׳י על מנת לשקם את עצמו ובהמשך התמחה בתחום הטיפולי והוסמך בסין במאסטר בצ׳י קונג רפואי. בשנת 2014 ייסד את מדיקל צ׳י קונג ישראל בית הספר העמיד למעלה מ 500 מדריכים מאז ופועל בפריסה ארצית בניהולו של אמיר פרלמן.

אמיר הנו תלמידו של מאסטר יאנג בתחום הטאי צ׳י אחד המורים הבולטים במאה העשרים וגדול המורים לטאי צ׳י יאנג סטייל החי כיום.

במשך שנים אמיר היה מבלה את הקיץ במירנדה להעמיק את ידיעותיו ולרכוש את האפליקציות המעשיות להגנה עצמית, דיוק בביצוע הפורם, פושינג הנדס, עבודה עם כדור טאי צ׳י, לחימה עם מוט ועוד.

חומרים אלה כולם נלמדים בקורס הכשרת מורים, והסילבוס הוא אותו הסילבוס המסורתי המלא

יום הטאי צ'י הבינלאומי בישראל אמיר פרלמן ויאנג ג'ווינג מינג
קורס טאי צ׳י בפריסה ארצית צפון ומרכז

טאי צ׳י יאנג סטייל ישראל

טאי צ'י | אתר לימודי טאי צ׳י אונליין עבור כל מי שמעוניין ללמוד לתרגל ולהבין טאי צ'י צ'ואן

דילוג לתוכן