טאי צ'י למתחילים קורס VOD

קורס טאי צ׳י ללימוד מהבית מהווה נקודת פתיחה טוב עבור מי שמחפש טאי צ’י למתחילים. בקורס VOD נלמד הפורם טאי צ׳י יאנג סטייל הקצר בן שמונה התנועות, סדרת צ’י קונג מותאמת שי בא שי הבוססת על תנועות מתוך הפורם טאי צ’י יאנג סטייל הקצר. כמו כן תמצאו בקורס את תקציר ההסטוריה של יאנג סטייל טאי צ׳י.

את הקורס טאי צ׳י VOD מעביר אמיר פרלמן מייסד מדיקל צ׳י קונג ישראל וטאי צ׳י יאנג סטייל ישראל. בקורס תמצאו סרטון עם דגשים לכל תנועה בפורם ממנו תוכלו ללמוד ביצוע מדוייק של כל תנועה, סרטון לתרגול רציף של אמיר לבד וכן תרגול עם תלמידים בדומה לחוויה בשיעור טאי צ’י פרונטאלי. את סדרת הצ׳י קונג מעבירה סימה סידו תלמידתו האישית מורה בכירה ומטפלת בצ’י קונג רפואי.

הקורס טאי צ’י למתחילים ב VOD מאפשר לימודים מהבית בקצב ובזמנים שלכם. כך תוכלו לחוות תרגול טאי צ’י למשך שלשה חודשים ולהכיר את אמנות התנועה הרכה מהפן הבריאותי. טאי צ’י יאנג סטייל הנו הסגנון הפופולארי והנחקר ביותר בעולם כיום. מיליוני אנשים בסין וברחבי העולם מתרגלים יום יום לשם בריאות את הפורם הקצר הדורש כעשר דקות בלבד. להלן לפניכם פירוט תכני הקורס ולינק להשכרה למשך 90 יום בעלות של שקל אחד בלבד ליום! לפניכם סרטון דוגמה לתרגול הרציף.

קורס טאי צ'י למתחילים תכנים:

  1. תקציר ההסטוריה של יאנג טאי צ’י
  2. סרטון לעיון עם דגשים לכל תנועה
  3. סדרת שי בא שי – טאי צ’י צ’י קונג
  4. תרגול רציף עם אמיר ותלמידים
  5. סרטון תרגול עם אמיר פרלמן לבד
  6. סרטוני בונוס קצרים

הקורס טאי צ’י למתחילים מוצע להשכרה באמצעות וימאו VOD למשך 90 המהווה די והותר זמן לחזור על החומרים ולהפנים את הפורם הקצר וסדרת הצ’י קונג.

קורס טאי צ'י - לימודים מהבית | מתחלים לתרגל טאי צ'י בשקל ליום

אודות אמיר פרלמן וצוות בית הספר

אמיר פרלמן הנו מורה ומתרגל ותיק, מייסד מדיקל צ’י קונג ישראל, טאי צ’י יאנג סטייל ישראל והאקדמיה הישראלית לאמנויות פנימיות.

מתוך רצון לחלוק ולהפיץ את הידע, ולהביא לישראל סטנדרטים בינלאומיים של הוראת אמנויות הריפוי ואמנויות לחימה סיניות מסורתיות. אמיר הקים את מדיקל צ’י קונג ישראל בשנת 2014 כיום כשמונה שנים מהמחזור הראשון בית הספר העמיד מעל 700 בוגרים. ביניהם טובי המורים לצ’י קונג רפואי בארץ.

בשנת 2019 הושק מסלול לימודי טאי צ’י רב שנתי המקיף את מלוא הידע הדרוש בכדי להעמיד מורים ברמה הגבוהה ביותר. החל משנה״ל 2022-2023 מסלול הלימודים מתקיים בשלושה מוקדים: טבעון בצפון, הרצליה במרכז, מושב צוקים בדרום.

במגמה לאפשר ולהנגיש לציבור הרחב מדריכי טאי צ’י ברמה גבוהה בית הספר מעביר מידי שבוע שיעורי אונליין עם טובי המורים בוגרי בית הספר. שיעורים אלה יחלו לפעול מחודש אוגוסט 2022 במתכונת של שני שיעורי ערב ושני שיעורי בוקר מידי שבוע.

למידע נוסף על מסלול לימודי תעודה רב שנתי ותנאי ההסמכה כמדריך טאי צ’י יאנג סטייל בקרו בעמוד הקורס.

למידע על צוות ההוראה הבכיר של בית הספר בקרו בעמוד הצוות של מדיקל צ’י קונג ישראל.

אמיר פרלמן מורה לטאי צ'י

האקדמיה הישראלית לאמנויות פנימיות

המושג אמנויות פנימיות או בסינית Nei Jia כולל בתוכו את עולם הניי גונג – עבודה פנימית, מדיטציות מעולם הצ׳י קונג, לימודי הפילוסוליה של הדאו, צ׳י קונג רפואי וטאי צ׳י צ׳ואן. בית הספר החל את דרכו בשנת 2014 עם קורסים להכשרת דריכים ומטפלים בצ׳י קונג רפואי.

מייסד בית הספר אמיר פרלמן מורה ומתרגל ותיק שלמד מבכירי המורים לצ׳י קונג וטאי צ׳י מעביר את הקורסים המתקדמים להכשרת מורים ומטפלים. צוות בית הספר מקיים קורסים להכשרת מדריכי צ׳י קונג וטאי צ׳י בפריסה ארצית בפריסה ארצית בתל אביב, הרצליה,פרדס חנה וטבעון. מאז היווסדו הוכשרו למעלה מ 500 מדריכים המלמדים במסגרות שונות ברחבי הארץ.

לפרטים על מסלולי לימודים נוספים של צ׳י קונג וטאי צ׳י בקרו באתר הרשמי של מדיקל צ׳י קונג ישראל. צרו קשר

דילוג לתוכן