יום הטאי צ'י הבינלאומי

יום הטאי צ'י הבינלאומי

לכבוד יום הטאי צ’י הבינלאומי אנחנו מזמינים את הציבור הרחב מתרגלי טאי צ’י ותיקים וחדשים, ללא הבדלי דת מין גזע או שיטה! בואו למרכז תאו בהרצליה הבית של שלוחת מרכז של טאי צ’י יאנג סטייל ישראל לבוקר שכולו חוויה הרצאה על הפילוסופיה, סקירה של ממצאי המדע על טאי צ’י כתרגול לשם בריאות.  והכי הכי חשוב תרגול של שעה שלימה עם אמיר פרלמן המורה הבכיר בקורס ותלמידי קורס הכשרת מורים לטאי צ’י.

יום הטאי צ’י הבינלאומי הוא יום חג עבורנו, הזדמנות לנתינה לקהילה שהפכה עבורנו לבית. התרגול מתאים גם לסקרנים שתמיד רצו לנסות, אין צורך ברקע או ניסיון קודם. ההרשמה היא במחיר סמלי של 40 ש״ח בלבד שנועדו לכיסוי עלויות, שתיה וכיבוד לכל המתרגלים.

מה בתכנית ביום הטאי צ'י בהרצליה

אמנם העיקר זה התרגול עצמו, כל מתרגל טאי צ’י מכל סגנון יודע כי החוויה העוצמתית של התרגול היא העיקר. בכל זאת הבנה מעמיקה של השיטה, המבואות ההיסטוריים הפילוסופיה שהולידה את אומנות הלחימה הרכה טאי צ’י. בהרצה של מיוחדת ליום הטאי צ’י הבינלאומי אמיר פרלמן מייסד בית הספר מתרגל ומורה בכיר לטאי צ’י יכניס אותכם לעולם המופלא של העבודה הפנימית בטאי צ’י, כמו כן תהיה סקירה של מחקרים עדכניים בהם בעין של מדע מודרני נבחן התרגול המסורתי כדרך לטיפול בפיברומיאלגיה, דלקות מפרקים, שריפת שומן בטני ועוד. וכמובן העיקר לתרגל לתרגל לתרגל. אמיר ולצידו תלמידים המסיימים בימים אלו שנה שניה של קורס מורים לטאי צ’י יעבירו תרגול. אם אתם מתרגלים ותיקים בואו לחגוג איתנו את יום הטאי צ’י הבינלאומי ואם אין לכם ניסיון קודם אבל תמיד רציתם לנסות בואו להכיר ולחוות את התרגול המעצים הנמצא על קו התפר בו העצמה פוגשת רכות.

איפה ומתי זה קורה?

איפה יתקיים יום הטאי צ’י הבינלאומי:
מרכז תאו רחוב וינגייט 176 הרצליה. 

28/4/2023 – בין השעות 10:00 בבוקר עד 13:00. יש חניה בשפע במקום!

מי מעביר את התרגול: 
אמיר בעצמו המורה הבכיר יגיע ללמד ואיתו מדריכים מצוות ההוראה של המכללה הישראלית לאמנויות פנימיות.

האם חובה להירשם?
בהחלט כן! חשוב לנו שכל מי שהגיע ימצא מקום לשבת לשמוע הרצאה בנוחות ובנחת וכמובן לתרגל בכיף. המרחב אמנם גדול אבל יכול להכיל כ 60 משתתפים בסך הכל לכן מלבד צוות ההוראה ותלמידים בקורס אנו יכולים לקבל עוד 50 משתתפים בלבד.

כמה עולה?
העלות הסמלית משמשת לכיסוי הוצאות שתיה וכיבוד למשתתפים. 40 ש״ח בלבד כולל קפה או תה לבחירתכם בין ההרצאה לתרגול המעשי. לרשותכם יעמוד קנקן גדול של חליטות קרות לרוויה בזמן התרגול.

אמיר פרלמן מזמין אתכם ליום הטאי צ'י הבינלאומי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן